Ești un scriitor de care nu a auzit nimeni? Te ajut să te promovezi

În decembrie 2016 am publicat pe Amazon prima mea biografie intitulată Oranges at Christmas in a Communist Country.
Mi-a trebuit mult, mult curaj. Mult mai mult decât îți închipui.

— De ce?
  • În primul rând, sunt un blogger și știu cât de critici sunt oamenii în general. Am notat din prima cum cei care vor să arunce cu noroi, au întotdeauna o groază de timp liber. 
Ceilalți care te apreciază - ori așa zic ei - sunt mereu extrem de ocupați.
  • În al doilea rând, dacă nu ai observat, cartea este în engleză.
În 2014, când m-am mutat în Anglia, abia de reușeam să spun o frază în engleză.
Am crezut că o să învăț această limbă în doi timpi și trei mișcări fără prea mult efort.
Delusional. Asta am fost. Încă mai învăț și voi învăța toată viața mea căci această limbă este mult mai grea decât mi-aș fi imaginat vreodată.
Nu te da mare că știi engleză până nu începi să scrii în această limbă. Să scrii profesional mă refer, nu să te faci că scrii. 
  • În al treilea rând, crezi sau nu crezi, nu-mi place să dau detalii private despre viața mea. Sunt o persoană extrem de pudică și secretoasă. 
— Este absurd, nu? 
Sunt de acord, este absurd, dar absolut adevărat. 

— De ce am făcut-o atunci?
Pentru că am vrut să văd dacă mă pot schimba/adapta la această lume. Și am făcut-o. M-am adaptat și continui să o fac.

Sunt un scriitor și autor, drag cititor. Sunt scriitor de când am învățat să citesc. Asta am vrut să fac de când am văzut-o pe sora mea așterând pe hârtie rezumate pentru lecția de limba și literatura română.
Scriitorii scriu că așa simt ei. Nu scriu pentru profit (deși nu ar fi rău să câștigăm și noi ceva), dar nici nu scriu pentru ei. Noi scriem pentru cine vrea să citească, să viseze, și să facă. 
Din decembrie 2016 până în decembrie 2017, am scris și publicat 16 cărți. Toate pe Amazon și CreateSpace.
Numai 4 sunt în română pentru că Amazon nu publică cărți în limba mea maternă. Și aceste 4 sunt poezii sau rețete copiate de pe blogurile mele
Pentru listă, apasă aici.

Asta este istoria mea pe care o poți citi pe toate cele 17 blog-uri pe care le-am lansat în ultimii 6 ani.

Eu Merit și Rețete Îndrăznețe sunt cele mai de succes. Sunt sigură că ai ajuns pe ele cel puțin o dată în acești ani.
Pentru lista completă a blogurilor mele, apasă aici.

Cum am zis, scriitorii și poeții, nu scriu pentru ei.
Însă promovarea este super dificilă.

În fiecare zi sunt publicate cel puțin 5000 de titluri noi (numai pe Amazon - în engleză), nu este de mirare că tu, un scriitor cu un vis mai mare decât tine, te chinui grozav să-ți expui munca.

Nimeni nu știe mai bine decât mine ce-nseamnă asta. Frustrarea, dezamăgirea, disperarea ajung la limite maxime.

Iată de ce m-am gândit să lansez acest blog ca să te ajut să te promovezi.

  • Interviuri, 
  • Găzduire de postări, 
  • Publicitate pe barele latere, 
  • Gânduri, reflecții, confesiuni, vise și visuri, 

Toate acestea și altele pot fi împărtășite cu cititori de pretutindeni apelând la serviciile mele.

— E un serviciu gratis?
Așa mi-aș fi dorit, însă trebuie să mă întrețin și să-mi ajut părinții bătrâni și bolnavi.

Fiecare serviciu costă 5 dolari americani care pot fi plătiți prin PayPal. 
Pentru toate serviciile, prețurile și alte informații, accesează:
Dacă ai scris o poveste, ai compus o poezie, ori ai scris o carte la care ții, nu mai sta pe gânduri, contactează-mă acum!

Fă-o și dacă scrii în engleză sau italiană. Am bloguri separate pentru asta.
Sau poate preferi un alt blog. Vezi lista mai sus. Întreabă.

Nota bene
Niciunul dintre aceste servicii garantează trafic sau vânzări. Nu te lăsa păcălit dacă alții jură că da.
De doi ani îmi expun munca prin aceste metode.

— De ce se face atunci
SEO = search engine optimization = cu cât numele tău și al cărții apar pe mai multe pagini, credibilitatea ta va crește. 


Imagine de pe Pixabay
Nu uita să te alături paginii de Facebook.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.