Guest post la schimb - Bloguri și Rețele de Socializare


Drag cititor și cititoare cu bloguri și pagini relative la literatură și cărți, aș dori să te invit să facem schimb de postări - guest blogging adică. 
Nu trebuie să te înscrii pe blogul meu și să devii autor decât dacă vrei, evident.
Dacă nu vrei, aș putea publica postarea în numele tău (adăugând numele tău, evident, dacă vrei).

Postările tale, scrise de tine (ori content-writer-ul tău preferat) EXCLUSIV pentru blogul meu, pot fi despre orice dorești în afară de chestii sexuale și triviale, jocuri de noroc, vrăji (farmece), politică. 
Pot scrie ce și cât vrei, numai să nu folosești obscenități și să nu recurgi la atacuri la persoane (companii).
Exclusiv înseamnă că postarea trebuie să fie originală, nepublicată nicăieri altundeva.

Prefer subiecte legate de:
  • terapii holistice
  • rețete de mâncare 
  • dezvoltare personală
  • creștere emoțională
  • auto-ajutor
  • cărți, literatură, scriitori, poeți 
  • persoane: actori, cântăreți, dansatori, designeri, pictori, compozitori, bloggeri, etc. 
Maxim 3 link-uri incluse. 


Postările mele (100% originale) vor fi despre mine - Cristina G. - ca autoare (scriitoare și poetă), sau/și despre cărțile mele - diferite genuri. 
Ori pot fi despre procesul de autopublicare (self-publishing), sau concentrate pe dezvoltare personală și creștere spirituală.

Le voi scrie eu ca să nu te fac să pierzi timp. Sau, dacă preferi și ții neapărat, poți să o faci tu. Îți voi da toate resursele necesare. Poate ai un interviu într-un formular specific așa cum am eu pe blogul în engleză dedicat guest blogging-ului. Zic.


Dacă nu ai un blog (website) unde să-mi găzduiești postarea, o poți împărți pe rețelele de socializare pe care ai cont. 
Numai să nu fie un cont fictiv - adică unde nimeni nu citește nimic. 

Contactează-mă în privat folosind formularul de contact sau scrie-mi pe criopax@gmail.com sau pe paginile de Facebook. 


De ce fac asta?
Promovare personală.
Sunt o scriitoare auto-publicată. Dacă nu mă promovez eu, nu o face nimeni. Ori mai bine: „Dacă nu mă laud eu, se laudă alții.” 


Ce câștigi tu? 
Promovare, popularitate, backlinking. 

Se merită? 
Absolut! 

Uitam, am mai multe bloguri pe care le găsești în dreapta. 
În afară de blogurile de autor (de mai jos), poți să alegi orice blog pe vrei să-ți public postarea. 

Cum am menționat, exclus acestea:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://retetedecristinag.blogspot.com
  • https://authorcristinag.blogspot.com
  • https://amintiridincopilariacomunista.blogspot.com
  • https://cartidecristinag.blogspot.com
  • https://booksbycristinag.blogspot.com
Oricât de minunat ar fi un om sau un lucru, fără campanii de publicitate, ar rămâne un necunoscut. 

***
Am mulți prieteni care mă susțin în secret și le mulțumesc din inimă.


Însă, orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, Draft2Digital și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în inima ta căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția lor?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.