Idei cadouri - Surprize, surprize

Pe blogul http://eumerit.blogspot.ro am multe postări cu idei de cadouri pentru bărbați și pentru femei.

Unele amuzante cum ar fi tricourile cu mesaje care mai de care mai haioase. Cadoul perfect pentru un prieten, coleg, frate care înțelege și apreciază ironia.

Altele care nu necesită de nicio o investiție financiară.
De exemplu un colaj de fotografii (care merg lung în timp) pe un carton alb. Acest cadou este perfect pentru părinți, partener de viață (soț/soție).
Un alt exemplu ar fi o cină, curățenie în casă, o floare culeasă de pe câmp.

Un bilet la cinema = cadou universal (femeie sau bărbat)
O programare la un estetician, coafor = mai mult pentru femei, dar nici bărbații nu ar zice nu. Am dreptate?
Un masaj = ca mai sus
O zi la un centru de recreație, piscină, etc. = idem

O sticlă de whisky, brandy sau cognac. Mie de exemplu.

O brichetă cu un mesaj de genul: "Nu mai fuma, omule! Apucă-te de băut," sau "Nu e bun aerul curat? și încă " Folosește-o la aprins focul/grătarul."

Tabletă, laptop, boxe, etc.

Cadourile trebuiesc personalizate. Se ține cont de gusturile sărbătoritului/sărbătoritei în exclusivitate.

Astăzi vreau să-ți vorbesc despre o idee de cadouri pentru cei ce se află la depărtare de cineva.
Se poate comanda online la orice oră din zi și din noapte.
Buchete de flori și produse alimentare (dulci și sărate), șampanie (ori vin spumos, vin roșu, vin alb, vin roz, etc.), lumânări, coșuri cu fructe sau cărnărituri, ș.a.m.d.

— Tu cum te-ai simți să bată cineva la ușă și tu să te aștepți la un vecin, când colo cineva îți oferă un buchet de flori și o pungă superbă?
Eu m-aș simți minunat.
La fel cum s-a simțit sora mea care a plâns de emoție.

Dacă nu te-ai gândit vreodată la așa ceva, cred că a ajuns momentul.
Mai ales când ești la mare depărtare de persoana pe care o iubești, femeie sau bărbat, soție/soț, soră/frate, părinți,iubite/iubiți, rude, prieteni, etc.

Apasă aici pentru un site care se ocupă de așa ceva. Livrează în toată țara și dacă comanda depășește 150 de RON, livrarea este gratuită.

Aici altul dar nu l-am folosit că nu aveau ce voiam și nu livrau în zona în care am avut nevoie. Plus că livrarea costă oricât de mare este comanda.


***
— Vrei să-ți îmbunătățești pronunția în engleză?
Nimic mai simplu. Citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare pentru cel puțin 10 minute pe zi.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.
Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont pe Amazon.com.
Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
— Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie?
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.
Da, și văd ce faci, să știi. :p

Credit Pixabay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.