Fii mai bun de Crăciun

Sunt de acord Să fim mai buni.
 Dar de ce de Crăciun?
— De ce ne să nu fim mai buni în general în viața de zi cu zi? 
— Ce dacă ești mai bun de Crăciun ți se șterg toate păcatele și ajungi în rai? 
Însă nu este vorba despre păcate, Dumnezeu și rai, este vorba despre conștiința mea, a ta și a celorlați. 
Nu este de-ajuns să fii mai bun în preajma Crăciunului ca să poți dormi cu inima-mpăcată noaptea. 
Ar trebui să fim mai buni în general. 

Atât voiam să zic. 

Pace.
***
— Vrei să-ți îmbunătățești pronunția în engleză? 
Nimic mai simplu. Citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare pentru cel puțin 10 minute pe zi.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.
Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont pe Amazon.com.
Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
— Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie? 
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.
Da, și văd ce faci, să știi. :p

Credit imagine Pixabay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.