Cărți Gratis pentru Toți, indiferent de gustul literar - Cristina G.

Drag cititor fidel și infidel,

Sunt absolut epuizată.
Mă plâng că muncesc non-stop și de ce o fac, de ce am din ce în ce mai mult de muncă.
Ironic este că muncesc pe gratis.
Investesc, mai bine zis, investesc în viitorul meu... De parcă aș avea 18 ani.
Măcar de-aș avea 18 ani! Aș mai munci degeaba vreo 10 ca să ajung unde sunt acum. Dar uite că nu se poate.
Am eu pile acolo sus, dar nu prea merge cu pile dintr-astea. Trebuie pile cu bani.
Pile aici, pe pământul ăsta.
Pile acum, în acest secol.
Ce secol suntem că nici nu mai știu?

Ar trebui să mă odihnesc. Îmi crapă capul. Dar n-am timp. Când o să cad, o să cad. Nu-mi fac probleme. Măcar știu că am făcut tot posibilul.

Bine, hai să o termin cu chestiile astea ridicole. Le ai pe ale tale și tu. Știu.

Vreau să-ți zic că astăzi, 10 Iunie și până la sfârșitul lunii, ofer GRATIS multe dintre cărțile mele.
Aici vorbesc despre iLive. Romanul meu de dragoste și suspans în limba engleză. 
Am mai vorbit despre el. 

Studiezi engleză? 
Este absolut perfect pentru tine, indiferent de ce nivel ai avea.

Jur.
Pentru asta a fost conceput. Poligloți. Trigloți. Patrugloți (habar n-am ce zic. E trecut de miezul nopții și lucrez de la 7 dimineața). Etc.
Vorbitori de limbă engleză ca limbă secundară vreau să zic.

Citește cu voce tare pentru cel puțin 10 minute pe zi, și-ți garantez că-ți vei îmbunătăți pronunția foarte repede.
Nici nu o să-ți dai seama când, ce și cum.

Efortless ar zice englezii ăștia minunați.

Stai, trebuie să citești în engleză, nu în chineză sau în germană că nu se pune.
Și trebuie NEAPĂRAT să citești cărțile mele. Da. Numai ale mele. Nu că ar fi cele mai șmechere din acest univers, dar sunt super interesante.
Da. Nu cumva să citești Harry Potter. NU. Nu-s faine. Nu. Deloc. (Citește sarcasm și-nțelege gluma).

În plus, într-o zi, degrabă, o să auzi de mine peste tot. Radio, TV, ziare, reviste, etc.
Sper să nu fie pentru c-am ucis pe cineva sau m-am aruncat de pe Big Ben.
Ha, ha, ha, ha... am scris BIN Ben în loc de Big. Grozav!
Nu-i mă, nu-i gunoi. E chiar fain Big Ben-ul ăsta. Dar odată ce-ai văzut o clădire de genul în Anglia, le-ai văzut pe toate.
Jur.
Sunt la fel. Identice aproape.
De câte ori văd o biserică sunt convinsă că am mai vizitat-o de vreo 50 de ori.
Dar nu. Nu am mai vizitat-o niciodată. Este doar la fel cu prima, cu cea de dinainte, și cu cealaltă de după.
Atât.

Luna asta iunie, am dedicat-o promoției. Nu scriu, nu. Fac publicitate la ce am scris până acum. Am lansat concursuri cu diferite premii.
Să scrii un roman este jucărie în comparație cu promovarea lui.

Aceste lucruri necesare în ziua de azi, distrug creativitatea. Dar trebuie să o fac.

Concursurile le lansez ca să-mi fac cunoscut numele, cum am zis și pe câteva din cele 23 de blog-uri ce am.
Te rog participă la toate sau la care vrei și poți.

Am mare nevoie de fani că nu scriu pentru mine.

Știu că alții ar trebui să vorbească despre mine, dar prietenii mei sunt ocupați cu altele.
De ani de zile visez ca cineva să vină la mine și să-mi spună că un prieten le-a vorbit așa frumos despre talentele mele încât au trebuit să-mi ofere o oportunitate de lucru (relativă la scris), dar uite că-mi trece viața de tot și nu se-ntâmplă.
Îmi cântă cucu dacă mai aștept mult.
Și uite că mi-am călcat pe fire și mă promovez singură așa cum pot.
  • Pe blog-ul Pentru că Meriți (https://frumusetesisuflet.blogspot.com) am lansat un concurs minunat exclusiv pentru locuitorii din Gherăești, județul Neamț. Dacă ești de prin zonă sau intenționezi să vizitezi, înscrie-te și tu. Poate cunoști pe cineva, ori ai o iubită. Nu? Fă-i o surpriză. Trebuie doar să dai Like and Share la noua pagină de Facebook (apasă pe Facebook -https://www.facebook.com/creatiideCristinaG).
***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și celelalte pagini ale mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.facebook.com/reteteindraznete/
  • https://www.facebook.com/eumerit.blogspot.ro/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/


Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele poezii amuzante dar și tragice.

***
Lista cărților mele în caz de ești interesat:

În Română
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete, și Aperitive Reci
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Dulciuri Varie
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
  • Epoca de Aur – Amintiri din Copilăria Comunistă - Coming Soon
  • Trucuri Naturale de Frumusețe și Sănătate
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist 

În Engleză
  • Half my Age plus Seven – A Sinful Confession 
  • Half my Age plus Seven – Too Good to be True 
  • iLive
  • God is Weary 
  • Oranges at Christmas in a Communist Country - 2nd Edition
  • Ten Years in Italy, Three Weeks a Human 
  • Humans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness
  • Racism Without Racists – The Truth about Immigration
  • childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia
  • Author for Life or for a Living? 
  • It's Never Game Over – An Informal Self-Help publication 
  • SOS – Single or Scotch? - Coming Soon
  • Nobody Cries - Coming Soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.