Photoshop și Coperte Cărți - Are cineva timp?

Salutare, tu cunoscător al Photoshop-ului.

Băi, ce program îi ăsta frate?
Pentru cine-i făcut? 

Sigur nu pentru mine.
În viața mea n-am studiat ceva mai complicat.
Îmi crapă capul. Nu exagerez. Simt cum creierul mi-e strâns într-o menghină.
De o săptămână ma uit la tutoriale.
Parcă-s în chineză.
Aș fi învățat și egipțiană de atunci, dar Photoshop IOC!

Atâtea comenzi, atâtea butoane, atâtea milioane și milioane de mii de sute de zeci de opțiuni.

Băi, când îi văd pe ăia apăsând ici colo și pac, coperta e gata, mă uit la ei ca la mașini străine.
Îmi ies ochii din orbite. Nu e că ar putea să-mi iasă din altceva că acolo sunt ochii. În orbite. Adică erau... că acu-s pe YouTube.

Îmi dau seama că-i jucărie pentru ei și asta-i super frustrant pentru că nu m-am gândit niciodată că aș putea fi proastă.
Adică nu sunt proastă. Nu, nu sunt. Jur.
Cum naiba să nu pricep? 
De ce, mă, de ce? 
Nu eram proastă până acum. Când m-am apucat să-nvăț Photoshop, m-am prostit. Deodată. Total.
F**K, F**K, f**k!!!
Fac... ce să fac?
Cum să fac?!
E jale cu J mare.

Băi, eu sunt scriitoare, nu le am cu desenul. Nu le am cu manipularea nimănui și a nimic.
Sunt supărată grozav. Din nou. Parcă nimic nu-mi merge. Muncesc degeaba.
Supărată că nu reușesc să-nvăț.
Supărată că este atât de complicat.

Știu că are atâtea opțiuni tocmai să fie mai simplu și ușor de folosit și-mi cer scuze. Nu acuz creatorul Photoshop-ului de nimic în afară de genialitate.

Îmi aplec capul cu umilință și recunosc că admir pe toți cei care sunt în stare să manipuleze o fotografie după plac și dorințe.
Este incredibil ce poate face Photoshop-ul din orice și oricine.
Incredibil și nu alta.

Acum, tu care citești asta și te pricepi la Photoshop, dar mai ales, dacă ai timp liber, nu ai vrea să mă ajuți să fac niște coperte?
Adică nu să mă ajuți că pierdem amândoi vremea, mai pe șleau așa:
Nu vrei să mi le faci tu?
Așa... că n-ai ce face.
Că știu că n-ai ce face.

Știi... mă surprinde faptul că mulți îmi scriu întrebându-mă de A și B dar când cer cuiva să mă ajute, toți sunt ocupați.

Am reușit să fac o copertă decentă cât de cât decentă, dar mi-e rușine s-o arăt.
Nu-ți zic cât am lucrat la ea că o iei la fugă.

Sudoare rece și sânge mi-a curs pe laptop... asta pe lângă lacrimi amare, muci și salivă.
Am făcut spume la gură ca un câine turbat... că-i și lent de-l ia naiba!
Laptopul adică. Cel mai tâmpit laptop din univers îl am eu. În fiecare zi îmi vine să-l arunc pe geam. Dac-aș avea geam.
Nu-ți zic ce marcă-i că intru-n pușcărie pentru defăimare și insulte.

Am cărțile scrise dar nu le pot publica pentru că nu am coperte - sau coperți. Cum vrei. Amândouă variantele sunt corecte. Da, am verificat că mi-a venit un dubiu imens. Dintr-odată!

Le-aș publica fără, dar CreateSpace nu permite.
Pe Amazon ai multe opțiuni să-ți faci coperta singur, dar pe CreateSpace nu.
Chestia este că Amazon nu publică cărți în limba română decât dacă minți că nu-i în limba română. Dar când află, ai dat-o naibii.
Trebuie neapărat să o public prin intermediul CreateSpace-ului.

Hai, mă ajuți? 
Băi, eu nu știu cum alții primesc ajutor dar eu niciodată.
Chiar nu știu.
Băi, mă vând dacă vrei, nu știu cum dar mă vând.
Degeaba stau în banca mea. Nu fac afaceri.

Nu zic că n-am învățat o grămadă de lucruri care nici nu credeam că-s posibile, dar a fost foarte greu. Asta am reușit să fac.


Ps. Am geam, dar nu-l arunc. Unde și cu ce naiba mai lucrez? 
N-am bani să iau altul că l-aș arunca... porcărie de marcă. Porcărie!

***
Te rog, dacă te lasă inima, dă și tu un like, share, lasă un comentariu (engleza-i la putere = romgleza) sau alătură-te la formidabila pagină de Facebook. Bine, am 6, alege și tu una, nu contează care, numai alege!
Pe YouTube am niște vlog-uri super!
Ori poate-ți place Twitter, Instagram, Pinterest, LinkdIn, Hi5, My Space, Google+, etc.
Sunt peste tot, da.
Mă mir că am timp să respir.

Dar mai ales nu uita să mă urmărești și să-mi citești cărțile pe Amazon.
Multe sunt în engleză dar sunt foarte ușor de citit.

Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.