Promisiuni de Nou An - Schimbă-te în bine

Așa cum am menționat în postarea precedentă, la fiecare sfârșit de an, mulți oameni își fac planuri de schimbare pentru noul an.

1. Unii își doresc să fie fericiți, iubiți și să devină bogați. Eu de exemplu. Îmi doresc să fiu bogată de când mă știu.
— Tu?

2. Câțiva, foarte îndrăzneți și curajoși, își propun să-și schimbe locul de muncă. Asta dacă au un loc de muncă. Eu sper că da. Unii sunt convinși că-i mai bine în străinătate. Că se câștigă mai bine și că ești mai respectat.
În unele cazuri da, e adevărat. Dacă asta îți dorești, eu îți urez să ai baftă multă. Ține minte însă că mulți lucrează din greu pentru câțiva apoi vin în țară și stau numai prin spitale până la sfârșitul vieții.

***
Eu... am plecat din România in 2000, dar nu pentru că mă gândeam că-i mai bine în străinătate. Știam că nu poate să fie bine printre străini. Cei 10 ani în Italia povestiți in cartea Ten Years in Italy, Three Weeks a Human o demonstrează încă prea bine.
— De ce am plecat din nou dacă e așa de rău?
— Pentru că voiam să-nvăț engleză ca să-mi port îndeplini un vis ce nu am îndrăznit să visez cu-adevărat până în 2015. Fiecare are priorități și visuri în casetă. 
— Tu ce vis ai?
Gândește-te cum să-l pui în practică acum că doar o viață ai. Cel puțin de una știm noi la momentul actual. 

3. Unii vor să se împace cu părinții, frații, vechi prieteni, etc. 
Eu aș zice să nu aștepți nici-o secundă-n plus. Împacă-te acum cât ai posibilitatea. Sună, scrie-i o scrisoare, un sms, orice. 

4. O parte dintre noi visează la o mașină nouă, o casă sau o bicicletă. 

5. Cei care suferă de o problemă de sănătate își doresc să se vindece. Alcoliștii să se lase de băut, fumătorii de fumat, dependenții de dulciuri să se lase de... dulciuri. 

Indiferent ce promisiuni, planuri și rezoluții ai avea, dacă sunt pozitive și nu rănesc pe nimeni (oameni sau animale), eu îți doresc să ți se îndeplinească. 
Gândul este primul și faci bine să te gândești căci ceea ce ceri, primești. 
Deci gândește-te la bine în orice moment și muncește ca să realizezi ceea ce-ți dorești. 
Gândul singur nu se înfăptuiește. 

Un nou an plin de împliniri, iubire și sănătate. 


— Ți-ai propus să înveți engleza-n noul an? 

Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.

Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont pe Amazon.com.

Credit images Pixabay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.