Ți-a Dispărut Vreodată un Blog Post? - Promovare & Reclamă

Dimineață am publicat un post pe acest blog care se numea Știi să scrii recenzii la cărți?

M-am chinuit ceva pentru că eram cam nervoasă și a trebui să-mi controlez emoțiile care se reflectau în ceea ce scriam.

Am tot șters, schimbat, corectat și vreo 2 ore după, l-am publicat.
L-am corectat din nou pentru îmi scăpaseră câteva erori.
L-am recit și am vrut să mai adaug o frază... așa fac mereu.
Dar când caut postarea în cauză, nici umbră de ea.

Băi, tu glumești! Nu se poate așa ceva. Probabil că visez.
Dar nu visam pentru că aveam mâinile înghețate.

Și-atunci am căutat pe lista mea de bloguri să văd dacă s-a înregistrat.
— Și ce crezi?
Uită-te puțin și zi-mi dacă nu-i real.
Postul a fost live.


Am răsuflat ușurată și am apăsat pe link.
Și aici altă surpriză, postarea nu e. Nu apare nicio o eroare. Nu zice că pagina lipsește, că link-ul e rupt, sau faimoasa pagină 404. Apare căsuță (home) și atât.

M-am dus pe Google+ unde, din fericire, blogurile mele se publică în automat.
Postarea a apărut dar... cam mai sus.
Uite link-ul! Nu e link-ul. 


Dacă cineva are o explicație la misterul ăsta, îl rog să mă anunțe.
Sunt șocată grozav.
— Ce, mă, e Lourdes dar invers?

Și tocmai ce am observat că era postarea cu numărul 17.
— O fi vreun semn ceva?
— Care-i superstițios?
— Oare toate postările cu numărul 17 mi-au dispărut?

În 6 ani de blogărie, nu mi s-a-ntâmplat niciodată așa ceva.

Am să le scriu ăstora de pe Blogger, dar... am dreptul să sper că postarea-mi va apărea așa cum mi-a dispărut?

N-am salvat-o, nu mă-ntreba de ce.
Dacă ai 18 blog-uri, ca mine, cred că-ți dai seama că nu poți munci dublu la toate postările tale.

— Ce se întâmplă, și de ce?
— Este un glitch in sistemul lor?
— Un bug ceva?
— A mers direct în spațiu? Într-o rachetă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile educate și la obiect sunt bine venite. Iertare dacă nu răspund imediat. Mulțumesc frumos. O viață fericită-ți doresc.